מנהל.ת שיווק לפארק הטרמינל

תכנון וביצוע תכנית השיווק של פארק הטרמינל, ניהול מחלקת השיווק בפארק
לרבות: מדיה, יח"צ ודיגיטל, ליווי, ניהול ופיתוח פרויקטים בתחום השיווק
והפרסום.
• אחריות לניהול השיווק: בניית תכנית שיווקית וביצועה, בניית וניהול
תקציב השיווק.
• אחריות על ביצוע מחקרי שוק ומעקב אחר מתחרים.
• ניהול הנכסים הדיגיטליים )אתר, אפליקציה, רשתות חברתיות ועוד(,
תוך ניהול ערוצי השיווק באופליין ואונליין.
• ניהול תוכן: כתבות, מאמרים, פוסטים, צילומים, סרטונים, שיתופי
פעולה, משפיעני רשת, יחסי ציבור ועוד.
• הפקת אירועים וקידום מכירות.
• יצירת שת"פים שיווקיים ומכירתיים.
• ניהול הממשק מול ספקים חיצוניים רלוונטיים.
• אחריות על כלל חוויית לקוחות היעד, החל מטרום ביקור ועד פולו אפ.

כלי נגישות