דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת מנהלת פארק הטרמינל

תיאור תפקיד:

ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הקשורות לפעילות המנהלת ולפי הנחיות הממונה.

ביצוע עבודה אדמיניסטרטיבית בהתאם לצרכי המשרד הכוללת: מענה טלפוני, הדפסות, הוצאת מכתבים, כתיבת פרוטוקולים של ישיבות, הכנת מצגות, הפקת דוחות, הצעות מחיר מול ספקים שונים.

ניהול יומנים ותאום פגישות מרובות משתתפים.

טיפול בתיוק הפיזי והאלקטרוני של פעילות המנהלת.

ניתוב הפניות לגורמי הטיפול הרלוונטיים.

מענה ושירות שוטף: לקוחות, חברות ניהול, פקחים, קבלנים, יזמים וספקים.

התפקיד כולל עבודת צוות מול מנהלים ועובדי החברה השונים.

דרישות התפקיד

השכלה ודרישות מקצועיות

תעודת בגרות מלאה-חובה

דרישות התפקיד

ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בניהול משרד או בעבודת מזכירות/ פקידות.

ניסיון בעבודה בצוות – חובה.

דרישות נוספות

שפות- עברית ברמה גבוהה.

יישומי מחשב-שליטה ביישומי אופיס (אאוטלוק, אקסל, פאוור פוינט)

יחסי אנוש מעולים, שירותיות גבוהה.

סבלנות, ראש גדול, אחריות, רצינות, מסירות, דייקנות.

היקף ואופי משרה

משרה מלאה

העסקה על פי טווחי השכר המאושרים בהתאם לחוזר העסקת עובדים לא בכירים בחוזים אישיים בחברות עירוניות.

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך.

קבלה לעבודה לאחר ראיון בוועדה שתבחן עמידה בדרישות.

על המעוניינים להגיש מועמדות בצירוף קורות חיים, תעודות והמלצות

לאגף משאבי אנוש במייל  HR@eec.co.il

מועד אחרון להגשת הבקשה 15/07/2024 בשעה 12:00.

רק פניות מתאימות יקבלו מענה.

כלי נגישות