דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת מנהלת פארק הטרמינל

כפיפות:

ראש מנהלת פארק הטרמינל של החברה הכלכלית או מי מטעמו.

תיאור התפקיד:

ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הקשורות לפעילות המנהלת ולפי הנחיות הממונה.

  • ביצוע עבודה אדמיניסטרטיבית בהתאם לצרכי המשרד הכוללת: מענה טלפוני, הדפסות, הוצאת מכתבים, כתיבת פרוטוקולים של ישיבות, הכנת מצגות, הפקת דוחות, הצעות מחיר מול ספקים שונים.

ניהול יומנים ותאום פגישות מרובות משתתפים.

טיפול בתיוק הפיזי והאלקטרוני של פעילות המנהלת.

ניתוב הפניות לגורמי הטיפול הרלוונטיים.

מענה ושירות שוטף: לקוחות, חברות ניהול, פקחים, קבלנים, יזמים וספקים.

התפקיד כולל עבודת צוות מול מנהלים ועובדי החברה השונים.

דרישות התפקיד:

השכלה ודרישות מקצועיות

תעודת בגרות מלאה-חובה

דרישות ניסיון:

ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בניהול משרד או בעבודת מזכירות/ פקידות.

ניסיון בעבודה בצוות – חובה.

דרישות נוספות

שפות- עברית ברמה גבוהה.

יישומי מחשב-שליטה ביישומי OFFICE (אאוטלוק, אקסל ופאוארפוינט).

יחסי אנוש מעולים, שירותיות גבוהה.

סבלנות, ראש גדול, אחריות, רצינות, מסירות, דייקנות.סבלנות, ראש גדול, אחריות, רצינות, מסירות, דייקנות.

היקף ואופי המשרה:

משרה מלאה.

העסקה על פי טווחי השכר המאושרים בהתאם לחוזר העסקת עובדים לא בכירים בחוזים אישיים בחברות עירוניות.

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך.

 

קבלה לעבודה לאחר ראיון בוועדה שתבחן עמידה בדרישות.

על המעוניינים להגיש מועמדות בצירוף קורות חיים, תעודות והמלצות לאורגל במייל:  orgal@eec.co.il

מועד אחרון להגשת הבקשה 13/04/2023 בשעה 10:00.

 רק פניות מתאימות יקבלו מענה.

 

רכזת מבוגרים
כלי נגישות