דרוש/ה ממלא/ת מקום רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת מנהלת פיתוח עירוני

כפיפות

ראש מנהלת פיתוח עירוני של החברה הכלכלית או מי מטעמה.

תיאור תפקיד

ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הקשורות לפעילות המנהלת ולאגף ההנדסה, לפי הנחיות הממונה.

ביצוע עבודה אדמיניסטרטיבית בהתאם לצרכי המשרד הכוללת: מענה טלפוני, הדפסות, הוצאת מכתבים, הכנת מצגות, הפקת דוחות, הצעות מחיר מול ספקים שונים ושירותי בק אופיס לצוות ההנדסה.

ניהול יומנים ותאום פגישות מרובות משתתפים.

טיפול בתיוק הפיזי והאלקטרוני של הפעילות ההנדסית.

ניתוב הפניות לגורמי הטיפול הרלוונטיים.

מעקב אחר ביצוע משימות/פרויקטים מול גורמים מקצועיים ומוסמכים.

מענה ושירות שוטף לקוחות, חברות ניהול, פקחים, קבלנים, יזמים וספקים.

התפקיד כולל עבודת צוות מול מנהלים ועובדי החברה השונים.

דרישות התפקיד

השכלה ודרישות מקצועיות

תעודת בגרות מלאה-חובה

דרישות ניסיון

ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בניהול משרד או בעבודת מזכירות/ פקידות.

ניסיון בעבודה בצוות – חובה.

דרישות נוספות

שפות- עברית ברמה גבוהה.

יישומי מחשב-שליטה ביישומי OFFICE אאוטלוק, אקסל ופאוארפוינט

יחסי אנוש מעולים, שירותיות גבוהה.

סבלנות, ראש גדול, אחריות, רצינות, מסירות, דייקנות.

היקף ואופי משרה

מילוי מקום במשרה מלאה.

העסקה על פי טווחי השכר המאושרים בהתאם לחוזר העסקת עובדים לא בכירים בחוזים אישיים בחברות עירוניות.

 

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך.

 

קבלה לעבודה לאחר ראיון בוועדה שתבחן עמידה בדרישות.

על המעוניינים להגיש מועמדות בצירוף קורות חיים, תעודות והמלצות לאורגל במייל: orgal@eec.co.il

מועד אחרון להגשת הבקשה 03/08/2023 בשעה 12:00.

רק פניות מתאימות יקבלו מענה.

 

 

כלי נגישות